Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2008 15:36 - 30мин. на Баба Яга - снимки
Автор: artbrain Категория: Други   
Прочетен: 7590 Коментари: 10 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Оня ден имах 30 мин.свободно време и реших да се разходя из Баба Яга (парка) Подейства ми като половин ден извън София. Добре че все пак ги има парковете.Малки парченца зеленинка в центъра. Белите дробчета на града.Без тях съвсем щяхме да се задръстиме.
Естествено,като луд на шаренко,се изкефих и на червените кош4ета за боклук. Някак си ми се връзваха в цветната композиция.От тях се бях подсетила за идеята да боядисам шахтите и др подобни.естествено,не желанието,а времето ми липсва да го направя.намерих и съмишленик,но той като че ли не може да повярва ,че не ми стига времето,което не значи,че съм се отказала.просто за момента ми е важно да знам,че имам сигурна работа за през зимните месеци,а и за на пред по възможност.
та, снимах ги дръвчетата и тревичките,кошчетата и птичките и се заредих със свежа енергия....която на половина се стопи още в задръстването около университета.
ето ги и снимчиците
image image

image image

image image

image image

image

image image

image image

image image

image 

image

image image

image image

image

image

image

image

image



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eien - Чудесни снимки и разходка!
16.11.2008 15:44
Благодаря!
цитирай
2. lubol - уникум;)
16.11.2008 15:51
Композицията с колелото много ме развесели ;)
цитирай
3. rpatel - Като каза "Баба Яга" и аз ...
16.11.2008 19:10
Като каза "Баба Яга" и аз се сетих за едно друго място. Много по-спокойно от това. След Борисовата градина, навлизаш в тъй нар. гора и там има две места на които има къщички, даже три. Ако все още съществуват, че да си призная не съм ходила от години, но като дете ходех често. Май едната къщичка вече не съществува. :-( , останали са само краката, защото тя беше построена на едни големи кокоши крака. Много забавно. На другото място има 3 къщички във възрожденски стил, а третото е най-интересно. Преди години имаше някакъв чудак, незнам дали е още жив, който беше построил едни много красиви къщички с дърворезби, но за съжалание ги беше заключил, така че можехме да ги гледаме само от вън. Това третото място се намираше близо до посолството на Русия, ако не греща. А иначе ти си снимала най-популярното място в София известно като "Баба Яга", но в момента то си е просто една бирария. А, аз го помня когато все още беше просто къщичка в парк. Ако имаш време и желание се разходи и до другите 3 места. Заслужав си, ако разбира се все още си съществуват къщичките.
цитирай
4. chara - фантастични снимки!!!
16.11.2008 20:13
Браво!
цитирай
5. artbrain - eien
16.11.2008 20:39
и аз те благодаря :) щастието е двойно,когато е споделено
цитирай
6. artbrain - lubol :)
16.11.2008 20:42
и мен също.всъщност от него се запалих да го снимам парка.иначе бях решила просто да се разходя,за да мине време
цитирай
7. artbrain - rpatel
16.11.2008 20:52
абсолютно съм съгласна с тебе,че това е възможно най-комерсиалния парк в Сф.просто бях на близо и не ми се губеше време в задръстването.а за тази къщичка на кокошите крака се сещам.не съм била от много отдавна,но за другите не съм сигурна.благодаря ти за идеята,защото често като искам да се махна от града,но да не е далече,просто за час-2 отивам до витоша,а горичката след парка е идеална пък и не съм се разхождала там от години.
:)
цитирай
8. artbrain - chara
16.11.2008 20:56
благодаря! радвам се че са ти харесали. :)
цитирай
9. rpatel - И аз често се разхожда в този парк, ...
17.11.2008 17:03
И аз често се разхожда в този парк, просто живея на близо. А, иначе гората е добро решение когато имаш повече време. Приятно е, хем си в София, хем си далеко от целия трафик и блъсканицата по улиците.
:-))
цитирай
10. artbrain - rpatel
18.11.2008 15:21
всащност тази гора е доста голяма,като се сетя че започва от парка,в едната посока стига до плиска почти и парк хотел москва, а от другата срана продължава към семинарията и до зоологическата ако не се лъжа или това са 2 различни гори!? сещам се преди около 2г.(може и повече да са :) от пл.Журналист нагоре в горичката имаше един бездомник пък си беше направил колибка тип кучешка,но по-голяма.живееше си там и огнище си имаше.
ще направя 1 разходка,няма как :) дано обаче времето да е по-читаво от днес например,но като се замисля че като снимам обикновенно не разбирам че е студено до като не ми се вкочинат рацете.но поне ще се пробвам,вече съв го решила.благодарение на теб,разбира се :)
приятен ден,а ако се сещаш за други хубави места за разходка,свиркай ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: artbrain
Категория: Забавление
Прочетен: 125069
Постинги: 23
Коментари: 101
Гласове: 343
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930