Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2009 19:02 - Да се справим с кризата. Консесусно. От С.С.
Автор: cap Категория: Бизнес   
Прочетен: 2866 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ей това ми го прати един прител. Висоооооко поставен...

"Имам компания, която предлага интернет контент и уеб базирани услуги.
Един ден интернет доставчика ми по някаква си тъпа причина ми спря интернета. Без той да има каквато и да е вина за това, разбира се! Да не забравя да кажа, че не е заради неплатени сметки. Дори повече - на другите компании цената намалява, а моята от миналата седмица е увеличена. Въпреки това ми спря нета.

Но аз съм консесусен човек и след като поех дълбоко въздух си казах, че ще почакам ден-два и нещата ще се оправят. За да няма напрежение сред служителите ми им пуснах даиъл-ъп достъп, но понеже не всички ме кефят го ограничих само на някой от тях. Малко помрънкаха щото една страница се зарежда за 5 до 10 минути, но пък "нали се зарежда" им казах. Така потвърдих консесусния си характер, за което всички трябва да са ми благодарни. Обаче нета не идва вече цяла седмица.... Затова реших да ходя да говоря с доставчика си. Той ме прие - нали все пак сме приятели. Обеща, че ще ми пусне нета, ама друг път. Като му оправят кабеляците, щото конкурента му ги режел.
Обаче мойте хора яко взеха да правят брожения. Губели връзки с клиенти, неизпълнявали договори... искали да взема мерки. И аз взех мерки - ще сключа договор за доставка на телефония. Отново с БТК, но ще е с друг телефонен апарат. Така, ако се наложи ще имаме още един-два телефонни поста. Служителите които имат даиъл-ъп се направиха на щастливи, а другите се размрънкаха още повече и почнаха да искат да уволня си директора за И-нет доставки. Ама наистина ли не разбират, че не той, а предишния е сключил тоя договор с тоя доставчик? Новия е готин, той искаше да опъне нови кабели, но не му беше дошло времето просто. Той лично ми го е казвал! Мрънкащите викат "ама защо нямаме договор с резервен доставчик?". Ами щото нямаме, викам аз. Вие що не сте си взели мобилен интернет и от телефончето ви пръп-пръп и ще си работите. Сега като не работят няма заплати за тях. Ама те си го знаят  - това е живота и аз не съм им виновен. За урок да им е. Важното е, че ще имаме още няколко телефонни поста от БТК. Това че нямаме апарати не е проблем. Ще извадя от мазето старите с шайбите. Идеални са. Нямат клип и спиикър и пращят ама като няма интернет и това не е никак лошо.

Сега ще си лягам спокойно защото знам, че когато съм решил всички проблеми, тогава всички са доволни. Вярно, че продажбите ще са по-малко, ама нали съм си взел своето, пък и лятото ще я продавам компанията.
За данъчни цели ще нагласим и купувача и отчета, но това... като се оправим със съседите, че са се запънали на входа на офиса и нито влизаме нито излизаме от офиса.
Ше чакам да видим какъв консенсус ше ми се яви тоя път."

П.П. Ако някой не е разбрал кой е моя приятел и коя е неговата компания да ми пише. Той е висоооооко поставен и е отличен мениджър. Ако има възможност цялата България няма да му се опре.



Гласувай:
0



1. анонимен - Здрасти! Аз съм Мис Phina
21.02.2009 15:00
Здрасти! Аз съм Мис Phina
как си! Надявам се да са добре и по -
перфектно състояние на health.I премина през своя профил и да го прочетете
та лихва върху нея, ако нямате нищо против аз ще искам да ми пишете
по този идентификатор (phinasamule@yahoo.com), така че мога да изпратя моята снимка
Добре се надявам да чуя от теб скоро, ще се чака за вашата поща, защото
Имам нещо много важно да ти кажа. Много любов и целувка
------------------------------
Hi! I am Miss Phina
how are you! hope you are fine and in
perfect condition of health.I went through your profile and i read it
and took interest on it,if you don't mind i will like you to write me
on this ID (phinasamule@yahoo.com) so that i can send you my photo
ok hope to hear from you soon, I will be waiting for your mail because
i have something VERY important to tell you. Lots of love and kiss
цитирай
2. анонимен - по тъп и безмислен пост не бях чел
10.03.2010 13:17
по тъп и безмислен пост не бях чел
цитирай
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930